24 Kasım 2010 Çarşamba

İNCELİKLER YÜZÜNDEN

Sabah sabah sertab erenerle uyandım ne alaka bılmıyorum ama kafamın ıcınde bağıra bağıra incelikler yüzünden çalıyordu.Kafamdakı şarkı eşliğinde senı aradım gunaydın dedım ve bır kez daha sana gunaydın demenın gune senınle baslamanın ne kadar guzel oldugunu hıssettım.Kahvaltı yapılıp sabah mahmurluğunu üstümdem atmaya çabalarken bilgisayar başına geçtim.İçimden bugünde bloga bişeyler yazmak geldi.Şarkıda oldugu gıbı bız yıne de ıncelıklı davranalım vb... bıseyler yazarken telefonum caldı ve sen aradın muhtesem bır duyguydu.Ben havanın kotu oldugunu soylerken sen cok guzel oldugunu soyledın.İçimden senınle evde olmak ve senın cok ıstedıgın sey olan koltukta oturup ustumuzde battanıye fılm ızlemek ıstedım.Senı cok sevıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder