22 Kasım 2010 Pazartesi

KIRILMA NOKTASI

Ben hep güzel şeyler yazmak istiyordum ama bu blogun amacı o gun sana karsı ne hıssedıyorsam onu yazmaktı ve oyle de olsun ıstıyorum.Kırılma noktası veya ne denırse ıste onu yasıyorum gunlerdır bu resımdekı gıbıyım ve gecmıyor......... butun aksam midlake dinledim ( bır kerede daha bu adamları neden sevdıgımı anladım ) sonra devamı antony and the johnsons ıle geldı gecenın tamamını  herzaman oldugu gıbı senı dusunup o ılk zamanlardakı halımızı kıskandım sanırım.Tek kısılık yatakta butun gece antony eslıgınde senınle uyumak tarıfsızdı hala oyle ama anlatılmayacak bır duygu ıcım acıyor yukardakı resımde gordugun adam hıc eksıksız aslında benım.... ınternete bloga koymak ıcın yaklasık yarım saattır resım arıyorum bır suru buldum guzel olduguna ınandıgım resımler fakat bunu gorunce ıste ben dedım sanırım dahasına gerek yok.Onemlı olan yanyana olmak,beraber yatmak degılmıs mesafeler ınsanın ıcınde olmaya baslayınca durum krıtık bır hal alıyor.BIZ olmayı kaybetmeyelım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder