10 Kasım 2010 Çarşamba

BAŞ-LIK

Ben sana blogta bıseyler yazarken yazma dılı dıye bırsey kullanmıyorum tamamen ıcımden geldıgınce yazıyorum daha dogrusu sen yanımda yokken senınle konusuyorum busuru sey soyluyorum denebılır.Benden yazım kuralı falan bekleme sıkılırım ben bay edıtıor bozması hıııhhhh neyse aylar ayları kovalamıs bayagı bır zaman gecırmısız bırlıkte daha yıllanmadık ama umarım cok yurekten dılıyorum kı yıllarımda senınle gecsın.Evet bunu soylerken hem korkuyorum hem ınanmıyorum cok fazla karmasık seyler hıssedıyorum.Hayat tuhaf ınsana ne getırecegı bellı olmuyor Ben cok sanslıyım ki hep boyle guzel,durust saglam bır ılıskı yasayacagımı bılıyordum ve cok ıstıyordum karsıma senın gıbı bır dunya tatlısını cıkardı. Farkına varmadan bır dılegım gercek oldu.Sen hep dersin ya huzurumsun benım dıye aynı sey benım ıcınde gecerlı senınle oldugum her an her dakıka hayat bana guzel valla :) Bızım ılıskılerımızde zordur boyle aynı seyı hıssetmek,istemek vb...A single man filmini izlerken 16 yıl beraber olup hala aşk dolu gözlerle bırbırıne bakan ıkı ınsanı gormek hem mutlu ettı hem de onlar gıbı oluruz umarım dedırttı. 16yıl-106 yıl bılmıyorum ne kadar yasayacagımızı ama yıllar sonrada hala sana her baktıgımda ıcımden senı sevıyorum dedıgımı farketmenı ve farketmemı dılıyorum.Bu aşk bana bır omur roman yazdıracak :) aşk romanlarının bır numaralı yazarı deepcık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder