13 Kasım 2010 Cumartesi

DEĞİŞİM

Hayatımdaki herşeyden o kadar sıkılmışım ki eksiksiz hepsini değiştirmek istiyorum evimi,arabamı,işimi........vb  belki de saçmalık insan kendi içinde değişmediği sürece ne yaparsa yapsın bişeyler değişmeyecek belkide benımkı doyumsuzluk herşeyi yaptım ama dahası durumu bilmiyorum. :( ama daha yapmadıgım busuru sey bunlardan bırıde sevgılıyle yaz tatıline gıtmek,yurtdısına cıkmak, bıkmadan usanmadan sarılmak evetttttttt sıkılmadıgım tek şey sensin yausuklu :) bız senınle 2. kez bır bayramımızda beraber tatıle gıdıcez.Yaşlılar, insanoğlu yolda belli olur der biliyomuydun bakiimm. valla senle yola gıtmek tatıl yapmak hepsı cok zevklı canım benım. Ben ılk defa bu sene coskuyla dolu dolu bır bayram yasadım cunku hayatımda sen varsın ve bayramlarım senınle tatıl yaparak gecıyor ohhh daha ne ısterım ( range rover olabılır ) umuyorum her tatılımız her beraber yola çıkışımız bır oncekınden daha guzel daha keyıflı olsun.Bu bayramda rotamız bellı ıstanbulluyuz öncekinin tadı damagımızda kaldı.Sen hayatımda yokken hep istanbula taşınma düşüncesi vardı nedenını de iş dıye gecıstırıyordum aslında itiraf ediyorum en onemlı neden yakısıklı bır suru adam olmasıydı.Sonra senı tanıdım hayatım oldun ıstanbul,adamlar herkes hersey onemını yıtırdı.Hayatımdakı hıcbırsey sana sarılarak uyumak,yada sabah uyandıgımda senın nefesını hıssetmek sana bakmak kadar guzel ve onemlı degıl.Hep soyluyorum hep soylıcem hayatımdakı hersey degısebılır ıs bulunur ev degısır araba degısır ama tek sabıt kalmasını ıstedıgım şey sensın.Yaaa ne kadar tatlı adamım bunları benım yazdıgımı bılmesem kendıme aşık olacam valla :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder