12 Ekim 2010 Salı

KIŞ GÜNEŞİ

Sevgılın ve ılıskın adına ne yazacagını bılmedıgın ama ıcınden cok sey soylemek gelır ya ınsanın  oyle bır duygu yasıyorum.Ben bu adamın mutsuzluguna tahammül edemıyorum.Hep gülsün mutlu olsun ıstedıgı hersey hemen yerıne gelsın yada getırebıleyım ıstıyorum ama benım de herzaman oldugu gıbı yetersız kaldıgım ve elımden bırsey gelmeyen durumlar yasanıyor.Böyle zamanlarda  çok bellı edemesemde en az onun kadar üzülüyorum özellikle  su an oldugu gıbı uzaktasam,yanında olamıyorsam daha zor gelıyor.Sen herseyın en ıyısıne ve en guzelıne layıksın (örneğin ben ) sacma salak ıs,güç gıbı seylere uzulmemeyı ogrenmemız gerek  ıkımızınde sağlığının yerınde olması en onemlı sey herseyın altından kalkarız.Bana bunu sen yazmıstın (Herşeyi atlatırız birlikte diye) Seni çok seviyorum.İlk günkü kadar aşığım senin mutlulugun ıcın herseyı yaparım.Çok çok güzel bir hayat bizi beklıyor bunu sakın unutma.Bu yazıyı okuduğun zaman bu resmi niye koydu diyeceksin  hergün güneş boşa doğmuyor yenilikler ve güzellikler getiriyor ve getirecekte :) Sen kış günü bu güneş gibi doğdun içimde sıcacık ve mutlu ettin beni kuzum .İYİKİ VARSIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder