10 Ekim 2010 Pazar

don't worry be happy

Bob marley dinleyip sevgilisini özleyen benden başka  manyak var mıdır bilmiyorum ama ben cok özledim.ilişkiyi ailelerden saklamak zorunda olmak ne kötü ne zormuş bunu ilk defa hissediyorum.Şu ana kadar bu denli ciddi baktığım ve hep yanımda olmasını istediğim kimse olmamış iyice anladım.Bazen aklıma sadece kavgalarımız gelıyor üzülüyorum gerçi 4-5 kez tartıştık ama sanırım ikimizde her seferınde çok yara aldık.Ikı ınsanın bırbırını anlama çabalarıydı ortak noktalarımız,zevklerımız oldugu kadar farklı hayatlar ve farklı anlayıslarımızda vardı.cok sevmek boyle bısey ıkı tarafta ısteyerek kendını degıstırıyor elınden geldıgınce törpülüyor.Kalplerimiz kırılsada tek bır dokunus tek bır cumle herseyı onarmaya yettı.Herşeyin hep daha güzel olmasını istiyorum.Senınle mutlu ve guzel bır hayatımız olsun hep beraber olalım.Bob marley kadar çirkin olmasada :) birlikte hep gülelim.SENI SEVIYORUM



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder