25 Ekim 2010 Pazartesi

KİRPİK

Kirpik kalmış göz kapaklarında deyip parmağımı şıklatmaya başladım ya helal olsun sana tatlım cok etkileyici sözler yazmışsın  :) sabah beri  kafamın ıcınde bır ses onu soyleyıp duruyor.Hayır bırde nerden aklıma geldı soylemeye basladım onu da anlamıyorum.cok dalga gectım ama bana yazılmıs bır sarkı olması ayrıca  hosuma gıttı.Çevreme baktığımda ınsanlar ılsıkılerınden sureklı sıkayetcı ve bırbırlerı arkasından mütemadiyen bır dedıkodu durumu var. Bırde bır turlu ıstedıgı ınsanı bulmayan mutsuz ve artık umutsuz ınsanlar tabii durum şöyle özetleniyor bir süre hayatımda kimseyi istemiyorum böyle daha iyi :) BOK git kendini inandır önce dıyemıyosun halıyle biii de o kadar cok ki hangısıne dıyeceksın.İnsanların hep aradığı ilişkiyi yaşamanın mutlulugu cok guzel........ elmamı armut mu bılmem ama dıger yarım kısmını cok hissettiriyorsun ve cok değerlisin.Aşk ve sevginin yanında seviyeli düzgün huzur veren bir ilişki insan daha ne ister.Hadiiii hep beraber kirpik kalmış göz kapaklarımda :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder