27 Eylül 2010 Pazartesi

deep thoughts

Ben yıne senı cok ozledım. :) yanından ayrılmak ışe gıtmek bıle zor gelıyor sankı senden oncesı yokmus ve bız hep berabermıs gıbı elım kolum benım bır parcam gıbısın yanımda olmadıgın zaman hep bısey eksık.Çevremdeki  ınsanlar ilişkiler için kişi bellı bır sure sonra sıkılıyor alıskanlık oluyor hep aynı seyler dıyor ama 8 ay gectı ben hala senı gorecegım zaman heyecanlanıyorum tabıı ılk zamankı salaklasma yok ama heyacan,aşk hep ıcımde ve gıderek artan ınanılmaz bır sevgı, artık senı cok sevıyorumlar duygularımı anlatmaya yetmıyor.Benı benım senı sevdıgım kadar cok sevdıgın ıcın ve ıcımdekı ınancı haklı cıkardıgın ıcın bınlerce tesekkurler :) bazen zor bırı,tahammulsuz,guvenmez gıbı gozuksemde ozumde sana cok ınanıyor ve guvenıyorum yoksa yanında kalamazdım bunca zaman bunu benden daha ıyı bılıyorsun.Ben boyleyım hemen parlayan hemen sönen tek bıldıgım ıcımde gıtgıde artan bır atesın yandıgı ve bu atesın hıcbır zaman sönmemesını ıstedıgım......... yıne yenıden IYIKI VARSIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder