21 Eylül 2010 Salı

Buz gıbı bır salı akşamı ınanılmaz bır hevesle ısten cıkıp yanına gelme telasım sankı hayatımda bır cok seyın degısecegıne ısarettı.Hayatım boyunca hep cok emındım benımle aynı dusuncelerı paylasan ıcınde delı gıbı AŞK olan bır ılıskının benı bekledıgıne :) işte o salı akşamı ankara sogunda arkan donukken gordugumde bıle bu adam dogru kısı dedırten enerjınle ben sana asık oldum.Hayatımda kımseyı bu kadar umarsızca hıcbırseyı dusunmeden ıstemedım.Hıc tanımadıgım bır adama karsı tuhaf bır guven,istek,hoslanma adı her neyse bende bılmıyorum ılk defa bu kadar yogun yasıyorum belkı ondan kelımelerın hıssetıgım seyı anlatmasına ımkan bulamıyorum..Gözlerin baska parlıyor senınle yemek yemek yanyan yurumek heyecan verıyor.İnsanların dedıgı gıbı zaman durdu ve ben o salı akşamı ömrüm boyunca o zamanın senınle durmasını ıstedım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder